Nabór wniosków o dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników dla kościelnej osoby prawnej (art.15zze2)

Print Drukuj
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Raciborzu ogłasza nabór
wniosków o dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz składek na ubezpieczenia społeczne dla Kościelnej osoby prawnej działającej na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w Rzeczypospolitej Polskiej, o stosunku Państwa do innych kościołów i związków wyznaniowych oraz o gwarancjach wolności sumienia i wyznania, oraz jej jednostce organizacyjnej
 
na podstawie Art. 15zze2 ustawy z dnia 19 czerwca 2020 r. o dopłatach do oprocentowania kredytów bankowych udzielanych przedsiębiorcom dotkniętym skutkami COVID-19 oraz uproszczonym postępowaniu o zatwierdzenie układu w związku z wystąpieniem COVID-19.

Termin naboru wnioskówciągły nabór od dnia 01.07.2020 r.
 
WAŻNE!
Przed wypełnieniem i złożeniem wniosku należy zapoznać się z „ Zasadami ubiegania się o udzielenie dofinansowania części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne dla Kościelnej osoby prawnej działającej na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w Rzeczypospolitej Polskiej, o stosunku państwa do innych kościołów i związków wyznaniowych oraz o gwarancjach wolności sumienia i wyznania, oraz jej jednostce organizacyjnej"

https://psz.praca.gov.pl/dla-pracodawcow-i-przedsiebiorcow/tarcza/15zze2-koscioly


Wnioski można składać: 

1. Drogą elektroniczną - w tym celu :
  • wejdź na portal: praca.gov.pl
  • wybierz opcję „Wniosek Kościelnej osoby prawnej o udzielenie dofinansowania części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne"
  • wybierz z listy jako adresata "Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu",
  • dalej postępuj zgodnie z instrukcjami znajdującymi się na stronie,
  • PAMIĘTAJ by do wniosku wypełnianego elektronicznie dołączyć następujące dokumenty: umowę o przyznanie dofinansowania zapisaną w formacie PDF wraz z wymaganymi załącznikami, wykaz pracowników uprawnionych do świadczeń (kalkulator  dofinansowania) zapisany w pliku z rozszerzeniem xls lub xlsx.
2. W formie papierowej – w tym celu:
  • wejdź na stronę: psz.praca.gov.pl,
  • wybierz opcję TARCZA ANTYKRYZYSOWA a następnie Dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz składek na ubezpieczenia społeczne dla Kościelnej osoby prawnej działającej na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w Rzeczypospolitej Polskiej, o stosunku Państwa do innych kościołów i związków wyznaniowych oraz o gwarancjach wolności sumienia i wyznania, oraz jej jednostce organizacyjnej
  • wydrukuj 2 egzemplarze umowy o dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników dla kościelnej osoby prawnej - zaparafuj wszystkie strony i czytelnie podpisz obydwa egzemplarze umowy o dofinansowanie i klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych,
  • wydrukuj, wypełnij i podpisz Wniosek Kościelnej osoby prawnej 2 egzemplarze o udzielenie dofinansowania części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne
  • wydrukuj, wypełnij  i podpisz 1 egzemplarz Formularza informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc rekompensującą negatywne konsekwencje ekonomiczne z powodu COVID-19 (załącznik nr 1 do wniosku),
  • pobierz, a następnie wypełnij Wykaz pracowników- (Kalkulator dofinansowania do wynagrodzenia i składek na ubezpieczenia społeczne – zał. nr 2 do wniosku). Po wypełnieniu wydrukuj i dołącz do wniosku,
  • komplet dokumentów (umowa – 2 egzemplarze, wniosek o udzielenie dofinansowania – 2 egzemplarze, formularz informacji…-  1 egzemplarz, wykaz pracowników z kalkulatora dofinansowania – 1 egzemplarz wyślij pocztą lub złóż komplet dokumentów w zamkniętej kopercie wykorzystując zewnętrzną skrzynkę do korespondencji umieszczoną na drzwiach z tyłu budynku Urzędu Pracy.
 
Wszelkie informacje można uzyskać pod numerami telefonów:
32 4154550 wew. 235,217

 
Informacje o publikacji dokumentu