Szkolenie „ABC PODEJMOWANIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ”

Print Drukuj
Doradcy zawodowi Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach we współpracy z Oddziałem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Chorzowie i Krajową Administracją Skarbową realizują ofertę szkoleniową z zakresu przedsiębiorczości proponując zajęcia pn. „ABC podejmowania działalności gospodarczej" dla osób zainteresowanych założeniem firmy.
 
 
 
Zakres tematyczny szkoleń obejmuje następujące tematy: możliwości finansowania działalności gospodarczej, procedury administracyjne rejestracji działalności gospodarczej, formularze rejestracyjne, formy opodatkowania i koszty ubezpieczeń społecznych.

Szkolenia online planowane są w terminach: 23 stycznia, 20 lutego, 19 marca, 30 kwietnia, 21 maja i 18 czerwca br. w godz. 9.00-13.00.

Szkolenia w siedzibie Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach zaplanowane są w dniach: 16 stycznia, 6 lutego, 5 marca, 9 kwietnia, 7 maja i 4 czerwca br. w godz. 9.00-13.00.
 
Informacje dot. harmonogramu szkoleń jak i tematyka są dopasowywane do oczekiwań zainteresowanych i są zamieszczane na stronie internetowej: https://wupkatowice.praca.gov.pl/zajecia-z-zakresu-samozatrudnienia.

Zapisy na szkolenia przyjmowane są za pośrednictwem skrzynki mailowej: poradnictwo@wup-katowice.pl lub telefonicznie pod numerem: (32) 757 33 40 oraz poprzez dedykowane formularze rejestracyjne dostępne na stronie:
https://wupkatowice.praca.gov.pl/zajecia-z-zakresu-samozatrudnienia.
 
Udział w szkoleniach jest bezpłatny. Uczestnicy otrzymują zaświadczenia potwierdzające uczestnictwo.
 
Poza zajęciami ABC podejmowania działalności gospodarczej prowadzone są raz w miesiącu w formule online zajęcia: „Biznesplan – krok po kroku", na którym omawiane są zasady w tworzenia planów przedsięwzięć gospodarczych w tym wniosków o dofinasowanie.

Informacje o publikacji dokumentu